Форум » Разное » работа за пределами Казахстана » Ответить

работа за пределами Казахстана

Sadдам: 16 июня 05 B737-700/800/900 TREs, TRI’s and Line Captains required for highly regarded Indian carrier, Jet Airways www.jetairways.com Contract Conditions Contract Length Renewable one year contract subject to Indian DGCA approval. Monthly Payment TRE – US$9,500 per month TRI – US$9,000 per month Line Captain - US$8,000 per month Retention Bonus US$4,200 payable only upon completion of each 6 month period Flying Hours 80 hours/month aggregated over each 8 weeks duty period. Qualifications Following minimum qualifications are necessary: TRE – 4,500 Total Hours including 1,250 hrs on type as PIC with a minimum of 50 hrs instructional experience on type. TRI – 4,000 Total Hours including 1,000 hrs on type as PIC with a minimum of 50 hrs instructional experience on type. Screening Process The Airline will be pay for all costs associated with short listed Crew Members attending a screening/selection process. The costs will include air tickets, ground transportation, accommodation, simulator and a per diem of US$50 while attending the screening process. Overtime Payment US$ 115 per hour over an 80 hours/month aggregated over each 8 weeks duty period from commencement of Flying Duties and each subsequent 8 weeks duty period. Base Mumbai Crew Roster Pilots will be scheduled on a 8 weeks ON 2 weeks OFF basis Leave 28 days paid leave in 12 months (pro-rated for any part of year). This includes the time off available to the Crew Member for renewing licenses, medicals and proficiency from the jurisdiction of the licensing authority of the crew member’s home country. This is to be taken in consultation with the Airline and the Crew Member. Sick leave 10 days sick leave in 12 months Accommodation 1 bedroom at 5 star hotel will be provided. Travel Benefits Jet Airways shall make travel benefits available to the Crew Member and his qualifying family members, including ID travel, according to Jet Airways’ current policies Initial Travel The Airline shall arrange and pay for the costs of positive space economy class air tickets for the Crew Members’ travel from their Home Residence to the Base Residence at the beginning of the contract and from the Base Residence to their Home Residence at the completion of the Assignment Period. Excess Baggage Each Crew Member will be reimbursed the cost of excess baggage allowance of 50 kgs at commencement and termination of assignment. Taxation Jet Airways will be responsible for taxation in India Medical Insurance Provided by Rishworth Aviation If you are interested please: a. complete and return the attached form (please actually sign on Page 3) b. confirm availability for sim check/interview and the date on which you could be available to commence an assignment/how much notice you need to give your current employer. c. forward copies of your license, passport, medical, last 2 logbook pages and proof of last sim check d. register/update your details at www.rishworthaviation.com

Ответов - 188, стр: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 All

бывший: Автор: Гуторова Елена Ивановна Организация: ФГУП "ГТК "Россия" Должность: Начальник ОМ и ОПК Страна: Россия Город: 196210,г. СПб, ул. Пилотов, д.18, кор.4 Email: e.gutorova@rossiya-airlines.com Контактный телефон: (812)3243686 Командир ВС Ил-86, вторые пилоты Ил-86; Командир ВС Ту-154; Командир ВС Боинг-737, вторые пилоты Боинг-737; Командир ВС А-320; вторые пилоты А-320; Командир ВС Боинг-767, вторые пилоты Боинг-767; Требования к кандидатам: -высшее специальное образование; -действующее свидетельство специалиста, годные по состоянию здоровья к летной работе; -опыт работы не менее одного года на освоенном типе ВС; -допуск к международным полетам; -знание английского языка не ниже 2-го уровня ИКАО, на ВС иностранного производства не ниже 3-го уровня ИКАО. Работникам гарантируются: Оформление по ТК РФ, высокая заработная плата, социальный пакет согласно коллективному договору, иногородним-компенсация за наем жилья, переобучение на ВС отечественного и иностранного производства. Место работы: г.Санкт-Петербург,ул.Пилотов, д.18,кор.4 Капитану Б767 за 80 часов(саннорма) 10 000 USD

Captain: А вот это действительно интересно! Никогда прежде в Питер не было набора л\состава - легче было в Москву попасть! Да и народ там получше, чем в москалии. Надо подумать и позвонить им! Всем неленивым удачи! Мерси за инфо!

бывший: 2Captain Привет Борис Иванович.Как дела,если не забыл мой e-mail,пиши. Юрий


Captain: To Бывший! Сам-то затих и не пишешь! А вскоре думаю увидимся! И не здесь ...

бывший: 2CAPTAIN Пиши на почту. b7i7@rambler,ru

freakfokker: does anybody of you guys from office know that CA FRALOV M. who made always his job excellent, never overslept a flight, never said anything bad against passangers, who has so many appreciation letters from pax and staff, WAS FOR NOTHING CUT OFF FROM ANY INTERNATIONAL FLIGHTS FOR 1 YEAR? DO U CONSIDER IT AS A RIGHT DECISION? ARGUMENTS AND EXPLANATIONS THAT Ms Galaussa and Mr Gorman gave ARE REDICULOUS! THIS SHOWS THE LEVEL OF BEING UNPROFESSIONAL, SELFISH AND EGOIST!!! Hands off from FRALOV!! FRALOV is our pride!

freakfokker: does anybody of you guys from office know that CA FRALOV M. who made always his job excellent, never overslept a flight, never said anything bad against passangers, who has so many appreciation letters from pax and staff, WAS FOR NOTHING CUT OFF FROM ANY INTERNATIONAL FLIGHTS FOR 1 YEAR? DO U CONSIDER IT AS A RIGHT DECISION? ARGUMENTS AND EXPLANATIONS THAT Ms Galaussa and Mr Gorman gave ARE REDICULOUS! THIS SHOWS THE LEVEL OF BEING UNPROFESSIONAL, SELFISH AND EGOIST!!! Hands off from FRALOV!! FRALOV is our pride!

Captain: То Freakfokker! Может хватит визга? Или ваш треп помог кому-нибудь и когда-нибудь! Моральное убожество!

freakfokker: does anybody of you guys from office know that CA FRALOV M. who made always his job excellent, never overslept a flight, never said anything bad against passangers, who has so many appreciation letters from pax and staff, WAS FOR NOTHING CUT OFF FROM ANY INTERNATIONAL FLIGHTS FOR 1 YEAR? DO U CONSIDER IT AS A RIGHT DECISION? ARGUMENTS AND EXPLANATIONS THAT Ms Galaussa and Mr Gorman gave ARE REDICULOUS! THIS SHOWS THE LEVEL OF BEING UNPROFESSIONAL, SELFISH AND EGOIST!!! Hands off from FRALOV!! FRALOV is our pride!

freakfokker: does anybody of you guys from office know that CA FRALOV M. who made always his job excellent, never overslept a flight, never said anything bad against passangers, who has so many appreciation letters from pax and staff, WAS FOR NOTHING CUT OFF FROM ANY INTERNATIONAL FLIGHTS FOR 1 YEAR? DO U CONSIDER IT AS A RIGHT DECISION? ARGUMENTS AND EXPLANATIONS THAT Ms Galaussa and Mr Gorman gave ARE REDICULOUS! THIS SHOWS THE LEVEL OF BEING UNPROFESSIONAL, SELFISH AND EGOIST!!! Hands off from FRALOV!! FRALOV is our pride!

freakfokker: does anybody of you guys from office know that CA FRALOV M. who made always his job excellent, never overslept a flight, never said anything bad against passangers, who has so many appreciation letters from pax and staff, WAS FOR NOTHING CUT OFF FROM ANY INTERNATIONAL FLIGHTS FOR 1 YEAR? DO U CONSIDER IT AS A RIGHT DECISION? ARGUMENTS AND EXPLANATIONS THAT Ms Galaussa and Mr Gorman gave ARE REDICULOUS! THIS SHOWS THE LEVEL OF BEING UNPROFESSIONAL, SELFISH AND EGOIST!!! Hands off from FRALOV!! FRALOV is our pride!

Dream: Лётный персонал (отечественная и западная техника) » Второй пилот Ту-154, штурман Ту-154 » КВС Ту-154 » Кандидаты для приема на работу и переучивания на ВС ЗП » Летный состав на ВС ЗП (А-310, А-319, В-737) Второй пилот Ту-154, штурман Ту-154 Требования, предъявляемые к кандидатам: » Рассматриваются кандидаты, прошедшие только теоретическую подготовку на Ту-154 Условия работы: » Место работы: Московская область, аэропорт Домодедово Тел.: (495) 363-6117, 411-5240, 662-8615 Вы можете заполнить анкету или отправить Ваше резюме. КВС Ту-154 Условия работы: » Место работы: Московская область, аэропорт Домодедово Тел.: (495) 363-6117, 411-5240, 662-8615 Вы можете заполнить анкету или отправить Ваше резюме. Кандидаты для приема на работу и переучивания на ВС ЗП Требования, предъявляемые к кандидатам: » Возраст до 45 лет (кандидаты, имеющие возраст более 45 лет рассматриваются индивидуально) » Гражданство РФ » специальное образование (летное училище, высшее летное училище, Академия ГА) » Свидетельство пилота ГА » ОБщий налет не менее 500 часов » При наличии перерыва в летной работе его длительность должна составлять не более 10 лет » Уровень английского языка не ниже 2-го уровня по ИКАО Условия работы: » Место работы: Московская область, аэропорт Домодедово Тел.: (495) 363-6117, 411-5240, 662-8615 Вы можете заполнить анкету или отправить Ваше резюме. Летный состав на ВС ЗП (А-310, А-319, В-737) Требования, предъявляемые к кандидатам: » Образование высшее » Налет не менее 500 часов, действующее свидетельство пилота 3 класса, наличие свидетельства о первоначальной подготовке МВЛ, ВЛЭК. Допуск на ВС ЗП (А-310, А-319, В-737). Возможно переучивание летного состава с ВС Ту-154, Ту-134, Ил-86, Ил-76 Условия работы: » Место работы: Московская область, аэропорт Домодедово Тел.: (495) 363-6117, 411-5240, 662-8615 Вы можете заполнить анкету или отправить Ваше резюме. подробнее на сайте http://www.s7.ru/ru/about_us/work_with_us/work_with_us_vacancy-air-crew.html

араб: Location: Dubai, UAE SAFI Airways Условия и сроки контракта: 2-х летний контракт с возможностью последующего продления для КВС и вторых пилотов В767/757. Капитан 8000$ F/O 6500$ Monthly block of 10 days off Требования к кандидатам: Действующее свидетельство пилота ГА Действующий медицинский сертификат Действующий заграничный паспорт Допуск к выполнению полётов в качестве КВС/второго пилота на самолёте B767/757 Общий налёт 2500 часов Налёт на самолёте B767/757 500 часов Обший налёт на реактивной технике не менее 1500 часов Не старшее 57 лет на момент подписания контракта желающие, шлите CV и копии свидетельтва olegdc10@mail.ru

араб: Location: Dubai, UAE SAFI Airways Условия и сроки контракта: 2-х летний контракт с возможностью последующего продления для КВС и вторых пилотов В767/757. Капитан 8000$ F/O 6500$ Monthly block of 10 days off Требования к кандидатам: Действующее свидетельство пилота ГА Действующий медицинский сертификат Действующий заграничный паспорт Допуск к выполнению полётов в качестве КВС/второго пилота на самолёте B767/757 Общий налёт 2500 часов Налёт на самолёте B767/757 500 часов Обший налёт на реактивной технике не менее 1500 часов Не старшее 57 лет на момент подписания контракта желающие, шлите CV и копии свидетельтва olegdc10@mail.ru

Фидель: араб пишет: Капитан 8000$ F/O 6500$ Маловато будет:-(

Captain: Fidel! Tebe eto nado? Vse ravno ne poedesh!

Фидель: Captain пишет: Fidel! Tebe eto nado? Vse ravno ne poedesh! Я лишь поделился мыслями.Такое бабло и в КЗ платят,причем на дровах.Поехать можно и за меньшее,вопрос КУДА и важнее С КЕМ(я так думаю...)

Captain: Soglasen - u menya seichas stolko platyat i skazhu chestno - prosim ( ili trebuem!) bolshe i eto NORMALNO! Ya dumayu est zhelayuzhie zhit v peskax UAE - net problem! No nashix chabanov tuda ne pustyat! Xotya... Udachi tebe!

Сейфуллин А.Х.: Dubai, UAE SAFI Airways Да ну нахрен... Вот по этой конторе инфа http://en.wikipedia.org/wiki/Safi_Airways

Captain: Слушай Анвар! Раз эту контору на хрен, значит насчет другой ты бы подумал,а? Раньше я за тобой такого не замечал! Все течет, все меняется! И как мне думается скоро ЭА потеряет еще кучу неплохих парней! Я так думаю! Удачи при полетах с иномаразматиками!



полная версия страницы